Een van de onderdelen van de NHG-Praktijkaccreditering was het verzamelen van patiënt ervaringen. Uit de enquête die we hebben afgenomen in het eerste kwartaal van 2026 blijkt dat patiënten over het algemeen zeer tevreden zijn over onze praktijk.
Ze waarderen de duidelijke uitleg en informatie over onderzoeken en behandelingen. Ook zijn patiënten positief over onze praktijkmedewerkers, die worden omschreven als vriendelijk, betrokken en goed bereikbaar. Daarnaast zijn patiënten tevreden over het gezondheidscentrum en de apotheek.
Er zijn ook enkele aandachtspunten genoemd, zoals de behoefte aan meer tijd voor een consult en contact tijdens een ziekenhuisopname. Deze opmerkingen nemen wij mee om onze zorg verder te verbeteren.
We willen iedereen die de moeite heeft genomen om een enquête in te vullen hartelijk bedanken!
