Onze huisartsenpraktijk neemt deel aan de NHG-Praktijkaccreditering. Dit is een onafhankelijk kwaliteitsprogramma van het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) waarmee wij ons dagelijks actief inzetten voor goede en veilige huisartsenzorg.
Als onderdeel van deze accreditatie wordt onze praktijk één keer per drie jaar bezocht door een externe auditor. De audit heeft plaats gevonden op 10 april. Tijdens dit bezoek werd gekeken naar verschillende aspecten van onze zorgverlening, zoals patiëntveiligheid, praktijkorganisatie, hygiëne, bereikbaarheid en de manier waarop wij de kwaliteit van zorg bewaken en verbeteren.
Uw medische gegevens zijn tijdens de audit vertrouwelijk behandeld. De auditor houdt zich aan strikte regels rondom privacy en geheimhouding.
De auditor heeft niet alleen documenten en werkprocessen beoordeeld, maar heeft ook gesprekken gevoerd met onze medewerkers. Hierbij is gekeken naar wat goed gaat en waar onze verbeterpunten liggen.
We zijn blij te kunnen melden dat we de audit succesvol hebben afgerond en opnieuw het keurmerk NHG-Praktijkaccreditering hebben behaald.
